• Reclame
  • Bedrijfsjournalistiek
  • Tekstredactie
  • Interviews
  • Onderwijs
  • CD-recensies

René Leverink Tekst

  • Home
  • Over René Leverink Tekst
  • OCW / blog
  • Taal & Communicatie / blog
  • Assortiment
  • Contact
Je bent hier: Home / Taal & communicatie / Creatief en origineel

Creatief en origineel

1 december 2016 Reageer

knipselReclamemakers zijn vaak hartstikke origineel en creatief. Dat moet ook wel, want ze worden dik betaald en de klant wil waar voor zijn geld. De klant wil zich onderscheiden, opvallen, uniek zijn. Maar reclamemakers zijn ook mensen, en mensen zijn soms lui en gemakzuchtig. Ze zeggen tegen de klant dat ze een heel nieuw concept hebben bedacht, waarin het gaat om het overbrengen van een gevoel, want daar draait alles om, om het gevoel. En waar denk je aan bij gevoel? Juist – aan een gedicht. En als we daar dan een gevoelig pianomuziekje onderzetten, dan hebben we iets wat nog nooit eerder vertoond is. Hartstikke creatief en origineel.

Deel dit bericht:

  • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om te delen met Twitter (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om op Pinterest te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)

Categorie: Taal & communicatie, Uitgelicht Tags: pianomuziek, tv-reclame

Ontvang nieuwe blogberichten per e-mail

Vul je e-mailadres in om e-mailmeldingen te ontvangen van nieuwe blogberichten.

Geef een reactie Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Recente blogberichten

  • Aphrodites wraak 17 juli 2024
  • Onvoorwaardelijk toegewijd 8 juli 2024
  • Geld en macht 3 juli 2024
  • Immer bereit 1 juli 2024
  • Kinky Friedman 1944-2024 28 juni 2024

Ontvang blogberichten per mail

door Aftrap Communicatie