• Reclame
  • Bedrijfsjournalistiek
  • Tekstredactie
  • Interviews
  • Onderwijs
  • CD-recensies

René Leverink Tekst

  • Home
  • Over René Leverink Tekst
  • OCW / blog
  • Taal & Communicatie / blog
  • Assortiment
  • Contact
Je bent hier: Home / Onderwijs, cultuur & wetenschap / Give that man a Bell’s!

Give that man a Bell’s!

9 februari 2014 Reageer

Wat Coca Cola en McDonald’s, hoofdsponsors van de Winterspelen, met sport te maken hebben, ontgaat ons ten enenmale. Theo Janssen krijgt van zijn trainer op zijn sodemieter als hij na de vakantie twee kilo te zwaar is, maar de eredivisie laat zich sponsoren door Burger King. Drank en lezen daarentegen, dat is toch weer een ander verhaal. Menige boekhandel breidt zijn assortiment in al zijn wanhoop (je moet toch wát verkopen) uit met een selecte collectie ‘leeswijn’. Volkomen legitiem is de verbinding tussen whisky en geletterdheid. Een ontroerende Zuid-Afrikaanse commercial van Bell’s, als afsluiting van de themaweek reclame.

Deel dit bericht:

  • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om te delen met Twitter (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om op Pinterest te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)

Categorie: Onderwijs, cultuur & wetenschap, Uncategorized Tags: Bell's, commercial, South-Africa

Ontvang nieuwe blogberichten per e-mail

Vul je e-mailadres in om e-mailmeldingen te ontvangen van nieuwe blogberichten.

Geef een antwoord Antwoord annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Recente blogberichten

  • Licht met een donkere rand 15 oktober 2021
  • Powervrouw 15 oktober 2021
  • Hannah Arendt weggespeeld 12 oktober 2021
  • Amerika tegen King 10 oktober 2021
  • ******************** 9 oktober 2021

Ontvang blogberichten per mail

door Aftrap Communicatie